SoMetHing.. AnyThing.. EveRyThing.. aBouT Me..

My photo
intro of me :: ~nur qasidah shakina ramli ~from KK bah.. ~23 years old ~student of Bachelor in Quality Management at University Tun Abdul Razak KK ~everyone can see who I appear to be but only a few know the real me..you can only see what I choose to show.. there's so much behind this smile.. others just don't know.. ~kindness is a mark of faith and whoever is not kind has no faith (Muslim)..

Thursday, January 3, 2013

My First Entry 2013...

Assalamualaikum.. 

hari ni 3 JANUARY 2013.. sudah 3 hari kita hidup dalam tahun baru 2013.. ALHAMDULILLAH, syukur kepada ALLAH SWT.. dan baru hari ni dapat update first entry untuk tahun 2013.. hehe.. sempena tahun baru, azam baru, entry baru, so size dan type font pun baru gak la.. keciiiiiiiil sikit even writernya semakin hari semakin besar.. wakakaka..

so i wish u all HAPPY NEW YEAR 2013.. mudah-mudahan kita dapat berazam untuk memperbaiki diri jadi yang lebih baik dan insyaALLAH amal akan sentiasa bertambah seperti bertambahnya umur kita.. yang paling penting kita kena la ISTIQOMAH dalam semua amal yang bakal kita laksanakan nanti.. semoga hidup kita sentiasa dalam keberkatanNYA dan diberikan taufiq dan hidayah yang tidak pernah putus putus..   insyaALLAH.. ameen..

talk about azam, ada siapa siapa  di sini yang ada azam baru ka? mesti ada kan.. rasanya simpan azam baru sudah jadi sebahagian dari celebration of new year.. sama gak la macam aku.. tapi malas la mau mention.. ada baiknya azam itu ndak ditunjukkan ngan kata-kata tapi ditunjukkan dari perlakuan.. aduyaiii.. agak skema pula ayat untuk entry tahun baru aku ni ya.. :D

sempena tahun 2013 ni, i think i have so many upcoming event in this year.. antaranya final exam yang berlangsung selama 5 hari ngan hanya ada 1 gap seja.. fuhh.. stress!! nasib baik gak ada buat study group sama sama ngan BFF.. kurang stress sikit.. hihi.. errr.. final exam tu kira sebagai event ka gak? kira event gak la ba tu kan.. hehe.. then will continue with my new semester.. semester 8.. dalam bulan MAY akan datang pula, insyaALLAH ngan izin ALLAH SWT akan ada majlis merisik dari keluarga ARJUNA SAYANG..

itu lagi 1 hal.. aku belum lagi inform apa apa ngan DADDY.. MUMMY suruh inform awal awal, start dari sekarang.. tapi masa dan keadaan yang sesuai belum lagi ada.. perasaan sekarang ni hanya ALLAH seja yang tau.. nervous-nya.. takutnya.. risaunya.. berbunga-bunganya.. semua bercampur baur.. hmm.. kalau majlis merisik tu berjalan ngan lancar insyaALLAH majlis pertunangan akan dilangsungkan dalam tahun ni gak.. tapi this is just a planning.. and the best planner is ALLAH SWT.. semua aku serahkan kepadaNYA.. :)

the end of this year insyaALLAH aku akan habis belajar dan convo.. oh yeahhh! ndak sabar rasanya mau habiskan degree.. mau kerja.. then.. kahwin!!! wahhhh.. statement berani mati ok.. hehe.. so guys, wish me all the best ya.. doakan yang terbaik untuk aku ek.. insyaALLAH aku gak akan doakan yang terbaik untuk kalian.. ameen..




No comments:

Post a Comment