SoMetHing.. AnyThing.. EveRyThing.. aBouT Me..

My photo
intro of me :: ~nur qasidah shakina ramli ~from KK bah.. ~23 years old ~student of Bachelor in Quality Management at University Tun Abdul Razak KK ~everyone can see who I appear to be but only a few know the real me..you can only see what I choose to show.. there's so much behind this smile.. others just don't know.. ~kindness is a mark of faith and whoever is not kind has no faith (Muslim)..

Wednesday, February 6, 2013

My Nephew & Niece...

Assalamualaikum..

hari ni rasa bebesar hati pula mau kongsi my limited picture of my nephew and niece.. jeng jeng jeng..



ni la mereka anak-anak buah kesayanganku.. yang sulung Kee Dayang Nur Aqilah, 7 tahun.. yang ni sebiji macam muka aku.. copy paste habis.. pergi mana-mana mesti disangka adik aku.. padahal anak buah sebenarnya.. hihi..

 yang kedua Kee Muhammad Firdaus, 4 tahun.. ketiga Kee Muhammad Fakhrul Radhi, 2 tahun.. yang ni my favorite nephew la.. dia ni dari kecik lagi aku jaga.. memang manja ngan aku.. yang bongsu Kee Muhammad Fariz Ridhwan.. 4 bulan.. nama dia tu aku yang pilih.. kami suka panggil dia gelombon.. sebab dia gendut.. bikin geram.. grrrr..

perasan ndak di depan nama diaorang ni mesti ada KEE.. diaorang ni ada darah cina sebenarnya.. sebelah mama.. mama diaorang ni sepupu sekali aku.. my Mummy and her Mom are sibling.. Aunty aku tu kahwin ngan orang cina.. orang cina tu Uncle aku la.. merangkap Atok diaorang budak-budak ni.. 

No comments:

Post a Comment