SoMetHing.. AnyThing.. EveRyThing.. aBouT Me..

My photo
intro of me :: ~nur qasidah shakina ramli ~from KK bah.. ~23 years old ~student of Bachelor in Quality Management at University Tun Abdul Razak KK ~everyone can see who I appear to be but only a few know the real me..you can only see what I choose to show.. there's so much behind this smile.. others just don't know.. ~kindness is a mark of faith and whoever is not kind has no faith (Muslim)..

Monday, February 4, 2013

First Day in Semester 8...

Assalamualaikum..

selamat malam..

penatnyaaaaaaa hari ni.. dari balik campus terus tolong Mummy siapkan tempahan biskut orang untuk CNY ni.. dan sekejap lagi ada kerja-kerja susulan mau dibuat.. huhuhu.. i really need a rest now.. :(

cerita pasal campus, today is my registration day for semester 8.. nasib baik sampai campus tadi pagi ndak berapa crowded.. so cepat la urusan settle.. lepas seja register, direct jumpa coordinator.. tanya pasal result sem 7.. ALHAMDULILLAH.. i've passed all my subjects.. tapi grade seja baru tau.. CGPA belum dapat tau.. susah gak kalau still ada outstanding ni.. banyak benda kena block.. kadang kadang bikin stress.. :(

tapi ndak sangka gak result yang aku dapat lebih dari apa yang di-target.. berbaloi struggle before exam hari tu.. hihi.. thank you so much dekat kawan-kawan yang banyak support.. Bestieku Sheila, Dayah, Ain, Bibi, Boris, George, Devin dan Jackie.. result diaorang pun memang awsome!! To my beloved parents, thank you so much too for the du'a.. berkat doa diaorang gak ni.. So this sem aku mau target lebih tinggi.. inshaaALLAH kalau ada rezeki mau target DEAN'S LIST pula.. 

dannnnnn.................... taaaaarrrrrrrraaaaaaa...... this is my early scheduling for semester 8.. so February please be good to me yaa.. :D





1 comment:

  1. goodluck qin...i know u can do it..alhamdulillah..congratulation on ur result.. ^_^

    ReplyDelete