SoMetHing.. AnyThing.. EveRyThing.. aBouT Me..

My photo
intro of me :: ~nur qasidah shakina ramli ~from KK bah.. ~23 years old ~student of Bachelor in Quality Management at University Tun Abdul Razak KK ~everyone can see who I appear to be but only a few know the real me..you can only see what I choose to show.. there's so much behind this smile.. others just don't know.. ~kindness is a mark of faith and whoever is not kind has no faith (Muslim)..

Monday, September 3, 2012

Langkah Pertama Bermula...

assalamualaikum.. hai u'ols.. wahh nampaknya followers aku sudah makin ramai ya.. TQVM u'ols.. nanti aku follow kamu balik ok.. :)

by the way, cuba tengok tittle untuk entri aku tu.. bunyi macam ayat baik seja kan.. tapi memang mau cakap pasal benda baik pun.. hehe.. baru baru tu mummy sudah buka mulut pasal ARJUNA SAYANG dekat daddy.. macam yang diduga memang daddy terkejut betul bila dengar anak kesayangan dia ni sudah ada pilihan hati.. tambah tambah lagi bila mummy bagitau yang aku ngan dia berkawan hampir 3 tahun.. hehehe.. mummy bagitau gak yang dia sekarang tengah kursus di Taiping.. yang lucunya daddy hairan camna kami bule berkenalan sedangkan kami cuma kenal family pakciknya seja.. lepas tu daddy tanya mummy selama 3 tahun tu camna kami berjumpa.. lagi teruk bila daddy start kencang bila mummy cakap dia mau masuk meminang.. hahahahaha.. *daddy ingat aku ni masih budak kecik ka.. kemon la daddy.. anak daddy ni bule jadi wife orang sudah ok! :D

aku tabik la ngan mummy pasal mummy pandai cover anak dara dia ni.. *love u full blast la mummy! ngee.. tapi mummy ada bagitau aku.. daddy memang ndak mau aku kahwin sebelum habis study and ada kerja.. sebelum datang merisik, daddy mau jumpa dia dulu.. daddy mau kenal dia ngan lebih rapat lagi.. ya la.. mesti mau kenal kenal dulu kan.. sebelum mau anak orang kena mau bapa orang dulu.. muahahaha.. lagipun mummy yakin betul yang daddy masih berat hati mau lepaskan anak kesayangannya ni sama orang lain.. daddy risau kalau kalau bila daddy ngan mummy sudah teda nanti and pada masa yang sama ada benda yang ndak baik jadi dekat aku, dia ndak boleh jaga aku macam daddy jaga.. dengar seja camtu memang touching habis feeling ni.. sampai camtu sekali kasih sayang seorang bapa pada anaknya kan.. ALLAHuakhbar :'( *daddy.. love u so2 much.. thanks for everything!!! 

so the end of the conversation mummy mau dia datang rumah time Hari Raya Aidil Adha ni untuk jumpa daddy.. lepas tu kalau semua sudah ok nanti, mummy try slow talk ngan daddy suruh dia ngan family datang merisik lepas aku habis study tahun depan.. hehe.. guys doakan kami ok.. ^_^

No comments:

Post a Comment